ingen läser, och jag slutar att blogga då....

♥Haha....... Som ni märker bloggar jag bara när jag tycker att det är någon som läser och det verkar som att ingen gör det så därför slutade jag blogga på ett tag för det är inte roligt att göra det då!
Men tänkte göra ännu ett försök att blogga och se om någon läser denna gången!..

Det har hänt en massa av saker sen jag bloggade sista gången. Men en av de roliga sakerna är att Caroline i mitt stall har kommit hem från Norge nu! Sen har jag hoppat Blueboy och det är faktiskt mycket mycket bättre nu! För att få lite mer hjälp har vi nu ansökt till ponnyakuten och hoppas verkligen att vi kommer in och får hjälp.

Dagarna i skolan är väll inte någon mer skillnad än innan så där har jag inte så mycket att säga.                                            


♥ ♣ ♥

Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas ni kommer med :)

2011-04-14 @ 23:11:19
URL: http://letmeguess.blogg.se/
Postat av: sandra steinick gustafsson

jag läser :)<3

2011-04-24 @ 17:34:41
URL: http://www.queenochsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0