28 februari ! :)

Idag var det första dagen i skolan, roligt men mycket läxa blev det :)
Idag blev det uteritt med Julia, och det blev ju som det alltid blir den galen runda och jag som höll på att ramla av 5 ggr, haha xD Men vi klarade det och dog inte som vi hoppades på.

Imorgon blir det hoppträning, alltid lika roligt. Hoppas att han är lugn och inte stisig och jobbig som han kan vara ibland. Skriver imorgon hur det gick. Men nu tänkte jag skriva vad jag har planerat att göra med Blueboy i veckan:

Måndag: Uteritt, lång runda!
Tisdag: Hopp-träning
Onsdag:Blir att träna lite dressyr
Torsdag:Han får en vilodag!
Fredag:Fixa alla grejer och Blueboy inför tävlingen, rida lätt dressyr och en liten skrittrunda ute efterrått!
Lördag:Tävling!
Söndag:Uteritt, lång runda! bild på min söta och underbara katt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävöing på g? Spännande!!

Blir det i Perstorp? Hihi, där hat han varit många gånger förr ;) kämpa på! Vecko planen såg super ut :)

Saknar er alla <3

2011-02-28 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0