17 januari 2011

Idag blev det bara att mocka och gå ut lite med Blueboy. Imorgon är det hoppträning och han kommer vara superpigg, men det klarar vi av tillsammans! Följde också med freddie till ridhuset, fick också höra att Lukas (hästen i stallet) måde bättre. Julia syster var där och hälsade på honom, de är så täta ihop. Han hade gnäggat och buffat på Julia så glad han var :') Så gulliga båda två! Lukas litar på henne till 110%.

Skolan idag var väl chill, vi gjorde inte så mycket. Men vi hade simmning på morgonen som var sjukt tråkigt, varför ska man simma när man redan kan?, men men. Imorgon ska vi ha gympa i skolan, KUL.... dagen får gå fort hoppas jag; )  Jag tänkte lägga in bilder på stallet någon dag i veckan hoppas jag.

fick bli en bild sen i sommras på mig : )

Kommentarer
Postat av: Freddie

Du är så söt bebis! < 3

2011-01-19 @ 20:55:21
URL: http://minvackraprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0