6 & 7 januari 2011

hejsan!
Igår var jag på julshow, och kollade på min bästavänn Anna! Den var väll okej, inte den bästa julshowen hittills. Men det var kul att kolla på Anna var ju där för hennes skull. Senare åkte jag till stallet och red Blueboy lite barbacka, inte så enkelt när man har en stuttsig häst som vill springa iväg hela tiden ;) Men vi överlvde, sen åkte jag hem till Henrietta för jag skulle sova där.

Idag var det tävling för Henrietta, det gick väll bra utom att hon ramlade av på sjätte hindret. Jag vet inte riktigt vad som hände? Sen stack jag till stallet och red ut Blueboy barbacka, jag ska bara säga att det inte världens lugnaste ridtur utan alla hästarna försökte springa iväg och ingen kunde stoppa de. Tillslut kom vi tillbaka :D Nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket.

Ni får ha det bra, för nu ska jag dra ;P <3

Kommentarer
Postat av: Eirikkajsa

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-23 @ 08:51:14
URL: http://eirikkajsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0