9 januari 2011

Vet ni vad jag gjorde igårkväll?... Tänkte att ni kunde få gissa : ) Ledtråd: Något som ett djur på fyra ben kan äta!

Idag stack jag till stallet, mockade, städade och följde med Julia till ett annat stall, hon skull rida sin foderhäst eller vad man nu kan säga att det är. Senare kollade jag på löshoppning kan ju säga att hästar kan om de vill. Såg några stycken innan jag var tvungen att åka hem. När jag kom hem var det dags för mat. Efter tittade jag på en film och nu sitter jag vid datan. Tänkte fråga om det nu är någon som läser, så tycker att alla som läser kan kommentera och skriva sitt namn plus sin blogg om man har en. Tycker att det kanske är lite tråkigt att sitta och skriva om det ändå är ingen som läser.

Vad tycker ni om att man sitter och snackar skit om någon annan på en annans blogg?..
Jag tycker att det är en dålig stil!
Tänkte lägga ut bilder lite senare idag :)

Men ni får ha det bra, för nu ska jag dra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollar din blogg varje dag, jag tycker det e kul att kolla vad andra gör.. Jag har en blogg men skriver aldrig på den så ja..

2011-01-10 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0