Här igen : )

Inte bloggat på ett ganska bra tag nu, då jag inte har haft tid och lust. Det har hänt en massa saker under tiden. Tillexempel att jag och Blueboy har hoppat en p&r på kullabygdens. Gick väl sådär, första rundan ville han absolut inte! Stannade på exakt alla hinder men vi kom iallafall runt ; D Andra rundan gick det bättre han stanade bara på tr hinder lite mer nöjd med den rundan! Fick ett tröst pris av syster Julia, det betyder väldigt mycket!

Jag har också fotat en massa vinter bilder med Blueboy som ni ska få se nu, (om någon läser). Det var lävligt kallt ska jag säga! Allmänt om ridningen: Vi går väl framåt tror jag?¿ Hoppningen och dressyren är mycket bättre nu, han är verkligen positiv till det vi gör, och gör det med glädje. Berömer han jättemycket så att han ska tycka att det är roligt. Längtar tills vi hittar någon tävling.

Idag hände väl inte så mycket, mockade och fixade sen följde jag med till ridhuset med Henritta och RolleTolle, de är så fina det ser verkligen fint ut!, så glad för deras skull. De hoppade 1 meter, och såklart klarade de det jättelätt. Men nu ska jag gå ner och spela lite wii tror jag, eller kolla tv ; P

Ha det bra kram Tess ! <3




Kommentarer
Postat av: Henrietta

du är bäst!



ni är finast!!!<3<3<3

2011-01-02 @ 15:36:23
URL: http://rolletollebus.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Ni är så söta älskling!

2011-01-03 @ 23:38:05
URL: http://minvackraprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0