hejsansvejsan!

Idag tillbringade jag hela dagen i stallet. Från 10-18 kul : ). Gjorde allt möjligt mockade,red, grusade den svin hala gången mellan hagarna, så nu dör vi inte när vi går där. Sen kollade jag på löshoppning, gud vad de sprang. Systers (Henrietta)ponny Rolle hoppade också han hoppade 1.20 så duktig. Sen stack jag hem till min familj och sitter här och kollar på solsidan och minuten. Har träningsvärk i armarna efter att ha grusat gången och jag ska simma i skolan imorgon! : ( Efter skolan blir det läxor och sen vidare till stallet blir bara att skritta imorgon. Ni måste kommentera nu ! Tänkte fråga henritta om jag kan låna hennes kamera och fota stallet, inne och ute: )

Men ha det bra, för nu ska jag dra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0