hoppträning 18/1-2011

bilden tagen av mig i somras :)hoppträningen idag gick väll hyfsat bra. Blueboy var pigg och otroligt stark, han vilade ju igår. Min hopptränare sa att vi gick framåt och att det ser jättefint ut så jag är nöjd! Vi hoppade inte så högt men det är inte höjden som räknas. Efter var jag kvar i stallet och väntade på min kompis nya ponny som skulle komma. Väldigt söt, men inte sötare än Blueboy. Sen kom jag hem och har precis varit med kompis. Imorgon blir det att rida dressyr och fixa i stallet. På torsdag får han vila, ska följa med syrran till ridskolan. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om.

Men ni får ha det bra, för nu ska jag dra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0