pigg och jobbig ponnyn ; D ( men ändå bäst)

Idag var dagen helt okej! Började med att jag, freddie & henrii stack till stallet och fodrade och släppte ut alla ivriga hästar. Sen mockade vi och fixade. Efter det red vi och Blueboy var väldigt PIGG, snacka om att han har väldigt mycket energi. Men han är också väldigt fin! I skritt och trav går han jätte bra, men i galoppen går det fort och han vill bara springa! Tränade på galoppombyten och det gick sådär, han fattar inte och jag har inte riktigt lärt mig hur jag ska göra så att han förstår? men vi hittar det snart! Henrii fotade också lite bilder när vi gjorde lite knasiga saker;P  Släppte ut de sen och henrietta gjorde en egen hage till rolle och blueboy! Jag följde med henrietta hem sen och stack hem efter det och nu sitter jag här : D
Ha det bra: Tess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0