skola imorgon : (

Ja då är det skola imorgon, inte kul fast har saknat några! Idag blev det ingen ridning för hovslagaren kom idag igen! Han skulle kommit för två dagar sen, så trött. Blueboy har vilat i 3 dagar nu och han kommer vara överpigg imorgon. Vi får väll se hur det kommer att gå.... Det blev ju ingen hoppträning heller så jag följde bara med och kollade. De var duktiga. Jag gjorde horsemanchip (hur det stavas) med Blueboy idag, han var duktig som vanligt. Tjejen som hade han innan har gjort sånt med han innan så han kan redan lite grejer.

Sitter hemma nu och har nästan precis ätit mat. Mitt Msn dampar så kan inte logga in! Inte alls min dag idag, inget vill som jag! Men men det är en ny dag imorgon. Imorgon tänkte jag skriva om hur det kom sig att jag började rida Blueboy och hur det var. Eller låter inte det bra ?

Men ni får ha det bra, för nu ska jag dra! <3fick bli en bild på min katt : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0