trött, som faan!

Idag var jag och kollade på trettonspelen hela dagen! Dagen började ju inte så bra, fick vakna klockan sju för att ta bussen klockan åtta. När vi kom fram till stattena och skulle byta buss så visar det sig att den bussen går inte föräns om en och en halv timme ; / Så jag och Fredrika bestämde oss för att gå hela vägen till Ridhuset, det är lååånnnngt! Det tog ungefär 1 timme. Det som var jävligt sjukt störigt var att när vi nästan var framme så kör bussen förbi oss, kul ; D (inte alls kul)

När vi kom fram kollade vi fram tills klockan blev fyra, sen åkte jag till stallet och mockade. Men jag red inte för Blueboy har tappat en sko, får väll hoppas att han får en ny snart! Sen åkte jag hem och håller på att dö av trötthet. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag (:

Men ni får ha det bra, för nu ska jag dra! <3

Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Skönt med en promenad iaf, man känner ju sig duktig efteråt! :o)

2011-01-08 @ 19:08:38
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Fredrika

åhh, det var så j'vla jobbigt att gå! Men vi kom dit . . efter att ha gått i typ en halvmeter hög snö x) Din blogg är jättebra sötnöt! <3

2011-01-10 @ 21:40:05
URL: http://minvackraprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0