Uteritt med henrietta : )

Dagen idag var en lång dag i stallet. Jag kom dit och fixade allt till Blueboy och städa lite i stallet. Sen kom Henrietta och hon skrittade ut Wendy. Efter det åt vi och gissa vad som hände då?... Jo det blev strömavbrott i sadelkammaren när jag värmde min mat! Bra... men maten blev varm iallafall ; D Men där satt vi två i mörker. Vi red ut sen oc det gick ju bra.. Utom att Rolle och Blueboy var väldigt pigga och taggade. Men såklart skulle de skjuta fåglar eller vad de gjorde så Blueboy och Rolle ville ju skena hem ; P Efter det red Henrietta lite i ridhuset. Jag skrittade bara så att han är ännu mer taggad till träningen imorgon, men han är ju alltid pigg så vi får väl se hur det går! (hoppas det går bra)
Nu sitter jag här hemma hos fredrika och henrietta (mitt andra hem ;P ) Vi gör en massa saker! Längtar till imorgon, saknar min vackra prins! Inget mer att skriva:
Kram Tess!
Lite bilder sen igår §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0