Blueboy gillar att titta när andra rider ;)

Haha, idag har inte jag gjort alls mycket.
Stack först till Henrietta för att bada i hennes pool och sen vidare hem byta om och sen vidare till stallet :D
I stallet fixade jag allt red runt på Blueboy lite på gården och sen gick vi en runda, sjukt mysigt när det bara var vi.
Sen när vi kom tbx till stallet så satt jag mig och Blueboy och kollade på när de andra red och det hade Blueboy inga problem med haha ;P

Imorgon är det skola och vi ska inte göra så mycket eftersom vi slutar på tisdag ;D 
längar så sjukt mycket tills vi ska på semester ; D

Kommentarer
Postat av: shakke

vart och när ska ni på semester:)

2011-06-07 @ 15:08:39
URL: http://letmeguess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0