regn, regn och regn!

Idag är det en sån dag där det är skittråkigt att vara ute !
Stack ändå till stallet och släppte ut hästarna och sen stack jag vidare till Soya (b-ponnyn vi rider just nu)
Red Soya, fixade och sen stack jag vidare och red Blueboy.
Red ut en runda i Regnet och snacka om vad blöt han var efter, stackars plutten.

När vi kom tbx tog jag av han alla grejer och ställde in han i boxen så att han fick torka lite.
Sen stack jag tbx till Soya och red henne igen för att hon måste komma igång. '
Det är mitt och henriettas projekt, vi ska göra en 7-årig b-ponny till en tävlingsponny !
Men har inte alls mer att säga så vi hörs imorgon ;D

Detta är ju min gamla foderponny Amarula som jag red innan, hon var så speciel.
Sjukt saknad är hon ! :' )

Kommentarer
Postat av: julia

var står den hästen då och vem är det?? och det är väl ami ell hur det stavas på den bilden med dig??

2011-06-18 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0