skolavslutning imorgon ! '

Idag gick vi 1,5 mil med skolan, sjukt tråkigt och långt.
Vi brukar alltid göra det varje år och detta var vårt sista år ;D

Efter stack jag hem och cyklade vidare till stallet.
Red ute på ängen... mysigt
Haha, nu sitter jag bara här och tittar.
Ska även ut nu med kompis,
ingen anning om vad vi ska göra men vi hittar på något.

Bara undrar om det är någon som kan göra en länkning till min blogg så att flera läser!
Just nu är det väl 5-9 som läser.. altså sjukt lite ;P
Men nu ska jag ut kanske skriver något mer roligt sen, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Ska vi länka varandra? :) Jag har inte så mycke läsare heller...<3

2011-06-13 @ 21:53:00
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0