tröött ponny !

Ja, kan väll säga att dagen igår var grym!
Red ut med Julia och det blev riktigt galet men kul.
Galopperade långa sträckor och våra ponnysar utnytjade det och sprang lite för fort,
men vi fick det på film så ska försöka lägga in det när jag fått filmen ;)

Idag skrittade jag ut han för han behövde det så mycket som han sprang igår,
tyckte att han skulle ta det lite lugnt då.
Efter stack jag hem för att sen dra vidare till min lillasysters ridning i hbg.

Jag har ingen anning men jag är sjukt trött nu på sistone men det ska inte hindra mig från att blogga.

OBS! Har föresten startat en ny blogg med en kompis så kolla in:

www.swedenjumpers.blogg.se ! :D

Kommentarer
Postat av: sandra steinick gustafsson

bloggar du inte här mer dåå?

2011-06-17 @ 09:39:51
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0