2 dagar kvar...

Om två dagar fyller jag år ! Ska inte göra så mycket, övernattning med tjejerna bara :)

Nu har jag precis ätit och innan var jag med min lilla syster på hfrk. Idag i skolan var vi på musik hela förmiddagen. Om jag ska säga något så tyckte jag att det var sådär, inte så jätteroligt. Sen stack vi tillbaka till skolan och när vi var precis bredvid så ramlar en tant ner på marken ; P. Haha, lite små roligt tycker jag och Tilde, vi fattar bara.

Imorgon ska jag rida min underbara ponny, ska nog rida ute vi får se. Sen ska jag sticka hem och äta god mat med familjen och se på tv.

Kommentarer
Postat av: emelie den bästa som älskar sin ponny Odessa ;)

garttis i förskott sötnos, vi syns på lördag <3

2011-03-18 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0