9 mars 2011

Skulle igentligen rida i paddocken men det blev inte så. Jag gick med honom och tränade på att han skulle lyssna på mig! Man kan säga att dagen slutade med att en hatar mig just nu så det är ju väldigt roligt! Nu ska jag träna mina 34 engelska glosor tills imorgon, lycka till klarar det nog ! :) Sen ska jag äta och plugga lite andra läxor, efter det blir det att kolla på tv:n eller något.

Imorgon blir det antagligen att rida själv efter som om jag inte rider med någon blir den sur och så vidare. Det är så jobbigt när det blir så och det slutar med att man bråkar som idag.


Kommentarer
Postat av: emelie den bästa som älskar sin ponny Odessa ;)

du ska rida med mig imorgon och jag hatar inte dig Tessan, vi syns i morgon i stallet så rider vi ut ok ? ;) <3

2011-03-08 @ 19:16:36
Postat av: Ina Ögren

Ush, kommer ihåg när det blev så sist... Så jobbigt :( <3

2011-03-08 @ 23:03:52
URL: http://solittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0