inte bloggat på några dagar ; )

Som rubriken har inte bloggat på ett tag för det har varit så mycket i skolan och i stallet. Men nu i helgen ska det bli massvis med inlägg :D !

Idag red jag på gräs och det tyckte Blueboy om, han fick springa av sig lite och han var jätteduktig. Sen longerade jag Misse Julias häst som var också jätteduktig. Ska ta hand om Mister (misse) hela helgen för Julia är på SM i hbg. Nu sitter jag på datan och pratar med min syster som jag har saknat jättemycket! Senare ikväll blir det att kolla på: 101 sätt att åka ut ur en gameshow :) (eller vad den heter).

Imorgon ska jag rida ut och tänkte kanske åka in och kolla på SM, vi får se om det blir så.....

Kommentarer
Postat av: shakke

saknar dig med syster <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0