Tävling i Perstorp!

Hah, gick inte bra! I Ld+5 kom vi in och red mot det första oranga hindret men NEJ det  skulle vi inte hoppa tyckte Blueboy och efter ett tag blev jag osäker och vi kom inte över det. Han gjorde kanot hoppa och reste sig.gammal bild på mig från 2010 : )

I Lc hoppade vi det första blåa hindret iallafall, sen blev jag osäker och nervös så han hoppade inte ;)

Men nu ska vi träna,träna och träna tills han hoppar ALLT och sen kan vi ju försöka hoppa en tävling och se hur det går! Är ju nervös när jag tävlar och kan bero på det ! På vägen hem hade det hänt en olycka så vi fick vänta ett tag och Blueboy blev rädd när ambulansen och brandkåren kom så jag fick stå i transporten och lugna ner honom. Efter 20 minuters vänta fortsatte vi äntligen att åka !

I morgon ska jag rida ut en runda så han kan ta det lite lugnt, efter en jobbig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0