busig ponny gillar att leka :)

Idag fick Blueboy en chill dag efter som han hoppade igår och vi ska hoppa en pay and ride imorgon på kulla, 80 & 80. Släppte han i paddocken och busade lite så att han fick springa av sig lite. Sen stack jag till kulla och tittade på banan och såg lite hoppträningar.

Imorgon kommer jag inte bry mig om vi stannar! Jag kommer ta ett hinder i taget och se hur det går. Nu är det på gräset så jag vet att han kommer vara både pigg och tittig men vi gör det bästa. Vi tar hinder efter hinder! Det ska iallafall bli roligt att hoppa.

Ska se om jag kan fixa filmen från pay and riden hos Erika och filmen när jag hopptränade. Film och bilder när jag ska hopp imorgon kommer det säkert, ni får kolla och se!

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Fin design du har skaffat! :) <3

2011-05-05 @ 15:09:46
URL: http://solittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0