dressyrträning och jag är supertrött!

Idag på träningen gick det inte alls bra ibörjan så vi tog en paus och började om! Tänkte inte börja bråka med han när jag blev så sur så det blev bättre så. När vi hade tagit en paus så började vi om och då gick det mycket bättre. Han  var lugnare nu när jag var det och han var mycket mer sammarbetsvillig. Efter ett tag blev han jättetrött så jag travade av och gick in i stallet. Han var så svettig så jag svampade av han och han var jätte kissig så han var bara tvungen att kissa i ryckt spiltan, putte. Fixade allt annat och sen cyklade jag hem långsamt för jag var jättetrött..

Imorgon blir det hoppträning på gräset och ni får veta hur det kommer gå imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0