Hann inte ; )

Hann inte blogga igår för att jag gjorde så mycket annat och hade ingen tid till att blogga. Men tänkte skriva lite nu så det är ju skitsamma. Igår red jag bara ut en liten runda för både jag och Blueboy var trötta efter den hård träningen i söndags. Blev inte så ordentlig ridning då men vi busade bara lite.

Nu ska jag fixa mig och sen vidare till tandläkaren ;S som jag hatar mest av allt! Sen vidare till skolan, och efter det ska jag hem och åka till stallet fast det blir ingen ridning för Blueboy ska ha massage idag och då ska han vila i två dagar efter massagen.

Men nu var det allt och hoppas ni har en bra dag för nu ska jag åka vidare.

Kommentarer
Postat av: Freddy

sööööt! :'D <3

2011-06-01 @ 19:55:25
URL: http://wickedhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0