lycklig kan man väll säga...

Idag var dagen helt underbar. Började med att jag vaknade och min mamma hade gjort god frukost. Sen stack jag vidare till stallet och fixade alla stallgrejer. Efter stack jag till kulla och red på grusbanan utomhus. Det slutade med att jag hoppade ett hinder 3 gånger som låg på 1m, 1.05 och 1.10. Asså jag var världens lyckligaste när jag hade hoppat det! Trodde först att vi inte skulle klara det men efter lite övertalan av Henrietta så gjorde vi det! Så nu är jag jättestolt över både han och mig själv, haha xD. Sen blir det hoppträning på tisdag och på torsdag blir det pay and ride 80 & 80. 

Efter att jag hade ridit smörjde jag grejerna och stanade kvar och hjälpte Julia när hon hoppade. När vi sedan stack hem började det ju självklart att regna men jaja det har ju varit så fint väder nu ett tag så varför ska man klaga. Grillning var det sen och sen stack jag ut med några.

Men nu ska jag inte skriva så mycket, och självklart kommer det bilder och filmer från idag. Och jag ska också lägga in bilderna sen pay and riden hos erika som jag var med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0