måndag, mycket läxa inte så kul ; (

Skolan idag var inte den bästa men tänker inte berätta den här för det blir för lång och jobbigt. Men iallafall det blev mycket läxa som vanligt men men varför ska man klaga när man har nytta av det! Efter skolan stack jag till stallet och borstade länge på blueboy och fixade han lite extra eftersom jag inte han att rida idag så fick det bli lite annat.
Efter stack jag till Kullabygden och plockade sten på gruset för att be skulle ta på något nytt underlag eller vad det nu var,  skit samma. När vi var klara cyklade jag hem och gjorde läxor.

Imorgon blir det hoppträning, längtar redan men eftersom det är så kul så längtar jag ;D Då blir det att prata lite tacktik med min tränare inför pay and riden på torsdag, haha xD. Ska bli roligt och se hur han är att hoppa utomhus på gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0