packat och klart!

Nu har jag varit i stallet och packat allt och fixat Blueboy så att han är fin! Transporten är fixad och alla grejer som ska med är nerpackade. Imorgon bär vi äntligen av till Ponnyakuten med massor av åskådare som ska med, haha XD. Blir nog också intervjuad så jag kanske är med på tv sen.

Har också varit på föräldrar möte och pratat om en Lisebergs resa som vi faktiskt ska på. Ska faktiskt bli sjukt roligt att åka dit med klassen.

Nu sitter jag har och är nervös och halv trött för jag kommer absolut inte att kunna sova men jag får väll försöka iallafall.

Vi ska helst vissa problemet såhär fast jag ska helst INTE ramla av... Hoppas nu att det går bra och att vi visar vårt problem lite lagom så att det inte är alldeles för svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0