superbra hoppträning! (tisdag)

Igår hade jag ju hoppträning och jag kan säga att det är den bästa träningen på länge nu! Han gick verkligen jättefint och tittade inte på alls mycket. Hoppade tre kombinationer och lite andra tittiga hinder som vi inte har hoppat innan. När jag började hoppade han allt (förvånad..) och hoppa som en gud. Efter så svängde han av i en annan kombination för han kom inte tillräkligt nära så han valde att gå undan. Men i övrigt är jag supernöjd och kan inte bli nöjdare. Bildbom kommer!

Idag gick jag ut en runda med han och chillade lite bara eftersom han var duktig igår. Gick en liten runda och busade lite med honom. Det tyckte han var roligt och speciellt när han fick beta. Sen red jag min "systers" (Julia) häst Mister som också var duktig också. Vi red ut en halvlång runda med Emelie och han ville busa lite så han fick göra det. När jag kom tillbaka tog jag ut Blueboy och borstade han lite efter som jag åker på klassresa imorgon och kan inte vara hos han föräns på lördag ; (

Men jag ska ha det jätteroligt för vi ska till Göteborg med klassen och göra lite spännande grejer framförallt så ska vi till LISEBERG! :D Kommer att ha det bäst med mina bästa!

Men ni får ha det bra och nu kommer bildbomben som jag sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0