Tältning, castingen och maassage!

Igår till idag var jag faktiskt och tältade med några kompisar. Det var jättekul men skit läskigt, aldrig varit så rädd. Var ute ett bra tag och bara yrade runder, för vi vågade inte vara i tältet. Efter ett tag gick vi in och somnade rätt så snabbt.

Men nu tänkte jag berätta lite om hur det gick på castingen för alla som vill veta: Vi åkte dit och allt gick bra!
När vi kom fram kom jag på att jag hade glömt världens viktigaste sak.... min sadlen var fortfarande i stallet. Väldigt klantigt men det löste sig och jag fick låna en sadel från ridskolan som tur var. Sen när vi skulle rida visade vi vårt problem och det gick bra. Han gjorde som han alltid brukar göra. Men iallafall så fick jag beröm av Tobbe så nu hoppas vi att vi kommer med. Den 24 maj får vi reda på om vi är med eller inte så håll nu tummarna. På vägen hem gick det väl mindre bra. Min kompis häst klättrade över bommen och fick panik och Blueboy försökte göra samma sak och stod och skakade i transporten. Men när vi väll hade kört iväg lugnade de sig.

Blueboy fick massage igår så han ska vila till imorgon och då kan jag äntligen rida han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0