tävling

Tänkte ha en liten tävling här på bloggen för först gången.
Det går ut på att ni som läser ska skriva en text om Varför ni läser bloggen, Vad ni vill läsa om & och vad ni tycker om den!
Jag lottar ut två vinnare som får en länkning.

1. Lägg till mig på bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/1920264/denfinasteponnyn

2. Skriv ditt namn & Jag är med och tävlar!

3. Sen ska ni också skriva er mail så att jag kan skicka till er om ni har vunnit och för att ni ska skicka en bild.




LYCKA TILL !

Kommentarer
Postat av: Betty

Vilken fin blogg! :)



Kolla gärna in min & släng in en kommentar.

Jag är en chey på 14 år som har cirka 400 bloggläsare om dagen & vill gärna ha mer så enjoy! :)

2011-05-19 @ 19:56:43
URL: http://bettys.devote.se
Postat av: Mimi

Mimi kremer och är med och tävlar!

mail. [email protected]

Du finns redan och följer dig på bloglovin!

Läser din blogg för att det är roligt att se hur du och blue boy utvecklas tillsammans! Har ju varit med henrietta några gånger och sett hur han är. ( har även ridit honom) Vet att han inte är en lätt häst och rida men du rider honom superbra! Kul och se nu om ni kommer med i ponny akuten och följa eran utveckling tillsammans! Jag vill se mer bilder och filmer från ridpassen på dig och blue boy! :)

2011-05-19 @ 20:11:37
URL: http://varriddagbok.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren

Ina Ögren är med och tävlar. Jag följer dig redan på bloglovin.



Jag tycker det är intressant att läsa hur det går för dig och Blueboy, jag red ju honom i ett halvår. Måste säga att jag tycker du har börjat rida honom väldigt bra, han är verkligen inte lätt att rida.



Jag tycker precis som Mimi, att fler bilder och filmer vore roligt. Kanske även lite mer "text" också. Tycker att du skriver rätt fina och bra inlägg och det är roligt att läsa!



Saknar dig, kram Ina!

2011-05-22 @ 20:24:44
URL: http://solittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0